Tyttö ja poika leikkivät hiekkalaatikolla

Perhekerho

Seurakuntakodilla kokoontuu perhekerho keskiviikkoisin klo 10-11.30. Perhekerhoon ovat tervetulleita isät, äidit, isovanhemmat tai muut aikuiset lasten kanssa. Perhekerhossa on yhteinen alkuhartaus ja kahvihetki sekä vaihtelevasti ohjelmaa yhdessä tai erikseen aikuisille ja lapsille.

Lasten kirkko

Kirkossa järjestetään lasten kirkko kerran kuukaudessa keskiviikkona klo 9.15-9.45.

Perheiden illat

Ohjelmassa pieni hartaushetki alkuun, jonka jälkeen vapaata yhdessäoloa: leikkejä ja pelejä yms. Ajatuksena on, että saa tulla ja lähteä oman aikataulun mukaan klo 17-19 välillä. Perheiden iltaan 25.1. kutsumme erityisesti kummeja. Tarjolla yhdessäoloa ja iltapalaa.

Kasvatuksen ja diakonian vastuuryhmät suunnittelevat ja toteuttavat seurakunnan työntekijöiden kanssa toimintaa perheille.
Lastenohjaaja Anne Hämeenkorpi p. 050-4373067, Diakoni Marjaana Juola p. 050-3024765 tai marjaana.juola@evl.fi

Lisätietoja tapahtumista saat kirkollisista ilmoituksista.

Jos kaipaat apua arkeen, niin ole rohkeasti suoraan yhteydessä meihin tänne seurakuntaan. Olemme kaikki täällä juuri teidän käytettävissänne. Myös täältä löydät tietoa kirkon perhetyöstä: aikuiset ja perhe.

Kasteen järjestämisessä ole yhteydessä kirkkoherranvirastoon tai suoraan kirkkoherraan. Yhteystiedot.  Yleistä kasteesta löytyy täältä: ristiäiset.

Lapsia polvistuneena kirkon alttarilla papin edessä

Papinpolku 1
85200 Alavieska