Aikuiset

Mitä sinä haluaisit tehdä seurakunnassa? Alavieskan seurakunta tarjoaa erilaista ryhmätoimintaa ja mahdollisuuksia toimia yhteiseksi hyväksi.
Tällä hetkellä kaipaamme vapaaehtoisia erityisesti tulevan kesän toimintaan, niin vapaaehtoiseksi ulkoilemaan OmaVieskan vanhusten kanssa kuin kesäkahvila Kirkonhelmeen. Vapaaehtoiseksi voi tulla kerran tai useammin, oman tilanteesi mukaan. Vapaaehtoiset opastetaan tehtäviin, ne ovat kaikki ihmisen kokoisia. Lisätietoja saat Marjaanalta 050-302 4765. Tule mukaan!

Vapaaehtoistyöllä on merkitystä!

Seurakunnassamme on paikka monille vapaaehtoisille! Tässä joitakin esimerkkejä:

• seurakuntakodin keittiölle, myyjäisiin, tilaisuuksiin ja tempauksiin ja niiden järjestelyihin
  • avustajia ja kuljettajia esim. vanhusten ja vammaisten kirkkohetkiin
  • kirkkokaveriksi
  • diakoniatyöhön apukädeksi
  • hautausmaalle kunnossapitoavuksi
  • yhteisvastuun kerääjiksi
  • ohjelman esittäjiä tilaisuuksiin, esim. laulajia, lausujia, soittajia
  • vapaaehtoisia ryhmien vetäjiä
  • jumalanpalvelustehtäviin
  • kerhonohjaajiksi varhaisnuorisotyöhön
  • isosiksi lasten- ja nuortenleireille
  • valokuvaajia tallentamaan tapahtumia seurakunnan arkistoon ja tiedotustyöhön

Tuleeko mieleesi jotain muuta, missä voisit palvella? Ota rohkeasti yhteyttä työntekijöihin!

leipä

Papinpolku 1