Kirkossa lasten kanssa

Päiväkerho

Päiväkerho on kerran viikossa, 2,5 tuntia kerrallaan ja on tarkoitettu 3-5-vuotiaille lapsille.

Päiväkerhossa tutustutaan Raamatun kertomuksiin hiljentymällä hetkeksi kynttilän syttyessä. Lapset kuulevat myös kirkkovuoden tapahtumista ja saavat kysellä sekä ihmetellä asioita. Kirjojen, kädentaitojen ja draaman keinoin käydään Raamatun tapahtumia läpi.

Päiväkerhossa on aikaa leikeille ja peleille, joissa ohjaaja on mukana. Vaihtelevasti soitetaan/lauletaan ja liikutaan. Evästauko on tärkeä osa kerhoa. Samalla harjoitellaan toisten huomioon ottamista ja hyviä pöytätapoja.

Päiväkerhossa lapsi löytää oman paikkansa turvallisesti lastenohjaajan tuella. Jokainen lapsi on tervetullut kerhoon sellaisena kuin on.

Opimme olemaan ryhmässä ja harjoittelemme kaveritaitoja. Haluan luoda jokaiselle lapselle kivan kerhokokemuksen ja paikan, jonne on mukava tulla touhuilemaan.

Syksyn kerhoihin ilmoittautuminen 31.5.-24 asti. Ilm. anne.hameenkorpi@evl.fi tai viestillä 050 437 3067

Kerhot alkavat viikolla 36. Syys-ja kevätkausi yht.20e/lapsi

Tervetuloa kerhoon!